Dziwnow 2006 :D
10 sierpnia 2006, 02:07

Droga nad morze:) Przed nami samochod 'naszych' :)

Pierwszy dzien na plazy:D

czas surfer'ow;)
dlugo wyczekiwane slonce..
na tle morza przy GIGANTYCZNYM wietrze:>
Lwy morskie;D
szykujemy sie do plazowania:D

ja i mewy:)

ja z W. :)

na samym przedzie chuopoki;)

..i z mlota! ;]

w nocy przed wejsciem na plaze

w salonie gier:)

chlopcy skacza..

..a ja oczywiscie z Nimi:D

tu jeszcze ja przy naszych namiotach:)))

P. , B., W. , ja :D
a Ty piweczka nie popijalas kochana? :P
kierowca bylas czy poprostu nie lubisz? :P bo widze,ze chlopaki sobie nie zalowaly tego trunku :P haha
Dodaj komentarz